تکنولوژی تولید و بسته بندی ظروف دارو
نوشته شده توسط : zoroufpet

بازار تولیدی ظروف دارو و همچنین بسته بندی ظروف دارو به طور مداوم در حال پیشرفت است و طی چند سال گذشته سالانه حداقل پنج درصد رشد سالانه داشته است. مانند بیشتر کالاهای بسته بندی شده دیگر، داروها به راه حل های بسته بندی قابل اعتماد و سریع نیاز دارند که ترکیبی از حفاظت از محصول، کیفیت، شواهد دستکاری، راحتی بیمار و امنیت را فراهم کند.

نوآوری های مداوم در داروسازی از قبیل  ویال های مهر و موم پر (BFS) ، اقدامات ضد تقلبی، فناوری پوشش رسوب بخار شیمیایی ضربه پلاسما (PICVD)، آمپول های محکم، شیشه های دوز واحد، طرح ویال پیش ساخته دو در یک، سرنگ های پر شده و بسته های مقاوم در برابر کودک ( ظروف چایلد پروف)تأثیر مستقیم بر روی بسته بندی دارند. بسته بندی ظروف دارو به عنوان مجموعه ای از اجزای مختلف تعریف می شود که از زمان تولید ظروف دارو تا زمان استفاده از آن، محصول دارویی را احاطه کرده اند.

بسته بندی ظروف دارو

بسته بندی ظروف دارو یک کار گسترده، فراگیر و چند وجهی است. بسته بندی مسئول تأمین داروهای نجات دهنده زندگی، تجهیزات پزشکی، درمان های پزشکی و محصولات جدید مانند مواد مغذی پزشکی (مواد مغذی) در هر فرم دوز قابل تصور برای ارائه هر نوع مکمل، ضماد، مایع، جامد، پودر، تعلیق یا قطره مردم در سراسر جهان را شامل می شود. وقتی کار خوب انجام شود برای کاربر نهایی شفاف است و اگر بد انجام شود از همه طرف قابل انتقاد می باشد.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

تکنولوژی تولید و بسته بندی ظروف دارو





:: برچسب‌ها: تولید ظرف دارو , بسته بندی ظروف دارو , ظروف پت ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 31 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: